Google+ Followers

Saturday, July 13, 2013

English: I'm trying something new! にほんご:わたしわなにかあたらしいことおしよとうtおしている

English:
I'm trying something new with my blog. First of all if you couldn't tell that was Japanese in the title. From now on I'm going to try translating my posts in different languages why? Because it'll help me improve my foreign dialogue. What second language I use will be random sorry but I can't do all of them. And if I translate to a language your studying that's a bonus for you. I hope you support it and bye!
にほんご:
私は私のブログ何か新しいことをしようとしている。あなたはタイトルに英語だったこと伝えることができなかった場合は、すべて最初の今から私は、異なる言語理由私の記事を翻訳しようとするつもりだので、それは私が私の外国人の対話の改善に役立つでしょう。私は何を使用して第二言語には申し訳ありませんがランダムになりますが、私はそれらのすべてを行うことはできません。そして、私はあなたのためのボーナスの言語あなたが勉強に変換する場合私はあなたがそれさようならを支えることを望みます!