Google+ Followers

Friday, August 9, 2013

English: I can't help myself but to do this update! にほんご:私は自分自身を助けることはできませんが、このアップデートを行うこと!

English:
Hello blogger world my name is Akshay as you all know and if you follow me on google plus you would know that I posted vids on mega evolutions. If you're a digimon fan talking about that isn't unusual. But what if your a pokemon fan. That's right the thing I've dreamed for pokemon since I was 10 is real now! Pokémon will be getting mega evolutions! As far as I know these will be temporary transformations and can only be used in battle.  I got this info from many different youtubers and even saw trailers for these mega evolutions. If you wanna see them well I'll post them later but right now I will announce the pokemon that will get mega evolutions so far.
Mewtwo(Mega form for a legendary new generation says awesome! And old generation is split on this idea.)
Blaziken(A powerhouse getting a mega evolution probably hard to control.)
Lucario(All I can say is if you fight one of these better hope you live near a pokemon center.)
Ampharos(Weird design new generation says what?! old generation says Idk.)
Mawile (Awesome! For everyone!)
Absol(Too cool for words.)
Videos for this stuff below I'm not in any of them:
にほんご:
ブロガーこんにちは、世界は、すべて知っているように私の名前はAkshayはあり、あなたがGoogleで私に従っている場合に加えて、あなたは私がメガ進化上のVIDSを投稿しましたことを知っているだろう。あなたがしている場合はそのことについて話してデジモンファンは珍しいことではありません。しかし、あなたのポケモンファンなら。それは右、私は10が今現実であったので、私はポケモンのために夢見てきた事です!ポケモンメガ進化を取得されます!私の知る限り、これらは一時的な変換になり、唯一の戦闘で使用することができます。私は多くの異なるyoutubersからこの情報を得ても、これらのメガ進化の予告編を見ました。あなたたく、それらを表示された場合だけでなく、私は後で投稿しますが、今私はこれまでメガ進化を取得しますポケモンを発表する予定。

ミュウツーは、(伝説的な新世代のためのメガフォームは素晴らしいと言う!と旧世代は、この考え方に分割されます。)

Blaziken(強豪はおそらくハードメガ進化を制御してもらう。)

ルカリオは、(あなたがポケモンセンターの近くに住んで願っこれらのより良いのかを戦う場合、すべて私に言えることです。)

Ampharosは(奇妙なデザインの新世代は何と言う?!古い世代がIdkのを言います。)

Mawile(皆のためAwesome!!)

アブソル(言葉にもクール。)

私は下のこのようなもののためのビデオは、それらのいずれにもないんだけど。