Google+ Followers

Monday, August 5, 2013

English: I'm sorry but I have an excuse! हिन्दी: मैं माफी चाहता हूँ, लेकिन मैं एक बहाना है!

English:
I know I know I'm a horrible person for not telling you sooner. But at least here me out before you call me an asshole. I was in a different country called India! As some of you know I am an Indian so was I visiting my family? Yes! I'll tell you all about my stay in an upcoming post. I'm sorry I didn't tell you earlier please accept my full apologies. And now I'm going to write this in Hindi!
हिन्दी:
मैं मैं मैं जल्दी ही आप नहीं कह के लिए एक भयानक व्यक्ति हूँ पता है. लेकिन कम से कम मुझे यहाँ आप मु
झे एक गधे कॉल से पहले. मैं भारत नामक एक अलग देश में था! आप में से कुछ मैं कर रहा हूँ के रूप में एक भारतीय तो मैं अपने परिवार का दौरा किया गया? हाँ! मैं एक आगामी पोस्ट में अपने प्रवास के बारे में आपको सब बता देंगे. मुझे खेद है कि मैंने पहले मेरे पूर्ण माफी स्वीकार कृपया आप नहीं बताया हूँ.
Oh yeah one more thing I know this hasn't been nice on you but think about me I have like 100 emails and 80 notifications on google plus I have to look through!
 अरे हाँ मुझे पता है यह एक और बात आप पर अच्छा होता लेकिन मैं गूगल पर 100 ईमेल और 80 सूचनाओं की तरह है और मैं के माध्यम से देखने की जरूरत के बारे में मुझे लगता है कि नहीं किया गया है!