Google+ Followers

Saturday, August 10, 2013

English: Important Hiatus update! России: Важное обновление Hiatus!:

English:
If you haven't noticed today and yesterdays Japanese word of the day have not been posted. That's because those posts are going on hiatus for a while and so will the entire blog. For those of you who don't know Hiatus means break. So it's not permanent. I would never do that I love this blog but I have to stop blogging for a while. I'm very sorry but I have to do this. The internet like distracts me I'm a huge procrastinator because of it. I have to start getting serious with my artwork. Why? Well let's say if I work hard enough you might see my art in a magazine in a couple months if it doesn't blame the editors. So this is goodbye but only for now I will return back here later.
России:
Если вы еще не заметили, сегодня и вчера японским словом дня не были размещены. Это потому, что эти должности собираются на перерыв на некоторое время, и так будет весь блог. Для тех из вас, кто не знает Hiatus значит обрыв. Так что это не постоянное. Я никогда не буду делать, что я люблю этот блог, но я должен остановить блогов на некоторое время. Мне очень жаль, но я должен это сделать. Интернет, как отвлекает меня, я большой прокрастинатор из-за этого. Я должен начать на шутку увлекается моих работ. Почему? Ну скажем, если я хорошо трудиться вы можете увидеть мое искусство в журнале через пару месяцев, если он не виноват редакторов. Так что это прощание, но только сейчас я вернусь сюда позже.