Google+ Followers

Wednesday, August 7, 2013

English:AIEEEmail にほんご:aieeemail

English:
You're probably going wtf is aieeemail? Well stop talking and I'll tell you. This is like a site email thing where a bunch of my friends like Dom or Ryan post pictures, videos, trivia etc. They even have a youtube called Dumboz101. You can even send ideas all you have to do is subscribe so here is the email address for it. aieeemail@gmail.com you'll thank me I hope. See Dom I knew you'd thank me.
にほんご:
おそらく、WTFがaieeemailあるつもりだ?さて話を停止し、私はあなたを教えてあげましょう。これは、DOMやライアンポスト写真、ビデオ、トリビアなど彼らもYouTubeに持っているように私の友人の束Dumboz101と呼ばれるサイトの電子メールの事のようなものです。あなたも、あなたがしなければならないすべては、ここでの電子メールアドレスがあるので、サブスクライブされアイデアを送ることができます。あなたは私に感謝するだろうaieeemail@gmail.com私は願っています。ドムを参照してください私はあなたが私に感謝するだろう知っていた。